Kommende arrangementer

Christianskirken, Lyngby

Tirsdag 28/5 2024 kl. 19.30

Velkommen til sommer­koncerten "Den lyse sommernat" med Lyngby Kammerkor.

Til denne koncert vil koret synge forskellige klassiske sommerperler for kor. Repertoiret vil både spænde over kendte danske sange og mindre kendte udenlandske sange i en bred tidsperiode fra Renæssancen til nyere tid.

Entré på 50 kr. betales i døren.

Medlemslogin

Er du interesseret i at synge med?

Lyngby Kammerkor optager gerne nye medlemmer.

Efter en kort prøveperiode, hvor vi gensidigt ser hinanden an, afholdes en kort optagelsesprøve.

Kontakt korets formand for nærmere oplysninger.

Korets øveaften er tirsdage kl. 19.00-21.30 i Christianskirken i Lyngby (Chr X Alle 120).

Kontingentet er kr. 1000/halvår.

I løbet af sæsonen, der går fra august til maj, arbejder koret typisk med et repertoire, der afsluttes af et par koncerter. I slutfasen op til koncerterne kan det være nødvendigt at bruge et par ekstra øvedage udover den faste ugentlige.

Desuden planlægges koncertrejser i Danmark og i udlandet. Senest har koret været i Spanien i foråret 2014, i Finland efteråret 2016 og i Stockholm foråret 2023.

Fotograf: Ole SmidtFotograf: Ole Smidt